.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام استاندار مازندران بمناسبت سالگرد ارتحال امام (ره)
به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (س) بيانيه اي از سوي شفقت استاندار مازندران صادر شد. در بخشي از اين بيانيه آمده است:عشق به خميني (س) عشق به همه خوبي هاست.

به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (س) بيانيه اي از سوي شفقت استاندار مازندران صادر شد. در بخشي از اين بيانيه آمده است:عشق به خميني (س) عشق به همه خوبي هاست.
بي ترديد برنامه هاي گراميداشت ارتحال معمار كبير انقلاب اسلامي فرصت مغتنمي است براي اداي احترام به ابرمردي از سلاله پاك پيامبر اعظم (ص) كه احياگر اسلام ناب محمدي در عصر ايسم هاي پوچ و توخالي و منادي نور و روشنايي در ظلمات عصري پر از جنگ و منفعت طلبي و كينه توزي است.
حضرت امام (س) كه خود سرچشمه طمأنينه، وقار، ايمان، شجاعت و تدبير بود يقين داشت كه اسلام عزيز مي تواند تمدني شگرف، بالنده و همه گير را بنيان گذارد و در پرتو تعاليم حيات بخش شريعت، انسان تشنه عدالت و آزادي و تعالي به كمال مطلوب خويش دست يابد. آنچه در زندگي آن پير فرزانه بيش از هر چيزي به چشم مي آمد و بي شك چراغ راه آينده خواهد بود عشق و ايمان بي نظير وي به پيامبر اعظم (ص)، ولايت و قرآن كريم و رابطه عاطفي، عميق و بي مانند ايشان با مرم شريف ايران اسلامي بود.
عشق مردم به حضرت امام (س) به آن اندازه بود كه سخت ترين بحران ها، حوادث، توطئه هاي كينه توزانه دشمن با يك تدبير و اشاره امام راحل (س) و فداكاري و جان فشاني ملت بزرگ، رشيد و فهيم ايران با پيروزي و سربلندي خاتمه مي يافت.
اين جانب ضمن تسليت و تعزيت ايام ارتحال ملكوتي بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران به مقام عظماي ولايت و مردم مؤمن و شريف ايران اسلامي به ويژه مردم ولايت مدار استان مازندران به ارواح تابناك شهيدان قيام 15 خرداد 42 اداي احترام مي كنم و براي رهبري معظم انقلاب اسلامي طول عمر با عزت آرزو دارم و براي خدمت گذاران صديق نظام خاصه رياست جمهور پرتلاش و مكتبي، و براي مردم عزيز استان، صحت، سلامتي، بهروزي و توفيق روزافزون خواستارم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.